2010年4月12日星期一

朋友

(小小的信念照亮那下雨天了)
(生命难苦困 你总不能逃避)
(不要躲於角落)
(我的胸怀可让你依靠)
(忧伤终会跟你说再见)
(张开眼睛你会快乐的阳光)
(继续追寻梦想)
(想着明天的太阳追赶)
(不会逝去是信念与理想)
(好朋友太阳会闪燿)
(谁都不会令你流泪)
(你的 一滴眼泪)
(会让我的世界灰暗)
(在黑暗中你永不会孤独)
(好朋友看我的 笑颜)
(手牵手我们和你一起走)
(再我宁静的心灵)
(你是我的信念与目标)
(我们永远都会再一起)
(因为我们是朋友)

5 条评论:

H A N A B O 说...

this is shsining friend's lyrics,izzit? but in chinese @@

about my student life 说...

yaya..damn like>.<
how u noe?

H A N A B O 说...

i translated it using google.com/translate. if not, hw i know wat u're writing in every post @@ hehe...

about my student life 说...

walao~hanny now i sibeh takut u edi leh~

H A N A B O 说...

no la~ but using d translation tool is very usefull for me to read what you're writing~~ "banana" maa~~ hahaha..